• Home
  • Noticias
  • 3-4 December 2018: a two-day convention for Gruppo LUBE to take stock of the situation

3-4 December 2018: a two-day convention for Gruppo LUBE to take stock of the situation

Treia, December 2018. The 3 and 4 December will be very important days for Gruppo Lube. An important convention has been organised at the Civitanova Marche Trade Fair Centre, attended by over 500 people, including customers, the local authorities and the general management of the principal Eldom groups that are partners of Gruppo Lube (Whirlpool, Electrolux, Candy, Samsung, Bosch, Elica, Frank).

The two days will be spent taking stock of the situation in terms of the excellent performance of the Group over the recent period and markets trends, with Lube now a sector leader thanks to the precise business strategy focused on its LUBE AND CREO STORES, which has led to results much better than growth on its reference market.

On this occasion, not only Group performance will be presented, but also evolution of the strategy that has led to these significant results, with important news on the development strategies of both the LUBE STORES and the CREO STORES.

The illustrious economist De Rita of the Censis is also due to speak, in addition to the market outlook presented by the CEO, Fabio Giulianelli.

The convention will offer the chance for the ownership to confirm to the audience the Group's precise intention of refocusing on the store, in stark contrast with colder and less involving methods of purchase. This activity is already bearing fruit, with the opening of numerous stores across the country in recent months.

What Gruppo Lube wants to convey during the two-day convention in Civitanova Marche is the concept of BEING LUBE, not just two simple words, but a way of enjoying the emotion and the memorable experience of making a purchase. It is also a way of experiencing and creating a kitchen, a home and a lifestyle. BEING LUBE means quality, research, solidity, closeness and family. These are the keywords that will drive the work of the people taking part in the convention over the coming months, as they focus on the objective for the near future of conveying the essence of the Lube brand to the final customer. 

È necessario aggiornare il browser

Il tuo browser non è supportato, esegui l'aggiornamento.
Di seguito i link ai browser supportati

Se persistono delle difficoltà, contatta l'Amministratore di questo sito.
digital agency greenbubble

Compartir

Este sitio utiliza cookies.
Nosotros y algunos servicios de terceros utilizamos cookies según lo especificado en la política sobre las cookies.
Puoi acconsentire all’utilizzo di tali tecnologie cliccando sul bottone Accetta i Cookie, puoi rifiutare cliccando su Continua senza accettare o personalizzare la tua scelta cliccando sul bottone Gestisci preferenze.
Gestiona tus preferencias de consentimiento
El siguiente panel te permite expresar tus preferencias de consentimiento a las tecnologías que adoptamos para ofrecer las funciones y desarrollar las actividades que se describen a continuación. Para obtener más información, visita la página de la política sobre las cookies. Puedes revisar y modificar tus elecciones en cualquier momento en la página correspondiente.
Cookies técnicas Estrictamente necesarias
Estos instrumentos de seguimiento son estrictamente necesarios para garantizar el funcionamiento y el suministro del servicio solicitado y, por lo tanto, no requieren tu consentimiento.
PHPSESSID
È un cookie nativo di PHP e consente al sito di memorizzare dati sullo stato della sessione.
privacy_consent
È un cookie tecnico utilizzato per memorizzare le preferenze sulla gestione dei cookie.
Analíticas
Estos instrumentos de seguimiento nos permiten medir el tráfico y analizar tu comportamiento con el objetivo de mejorar nuestro servicio.
_ga
Usato da Google Analytics
Funzionalità: per archiviare e contare le visualizzazioni di pagina.
Scopo: Statistiche
_ga_*
Usato da Google Analytics
Funzionalità: per archiviare e contare le visualizzazioni di pagina.
Scopo: Statistiche
_fbp
Usato da Facebook
Funzionalità: per archiviare e tracciare le visite sui siti web.
Scopo: Marketing/Monitoraggio
_pin_unauth
Usato da Pinterest
Funzionalità: sconosciuta
Scopo: Marketing/Monitoraggio
Targeting y Publicidad
Questi strumenti di tracciamento ci consentono di fornirti contenuti commerciali personalizzati in base al tuo comportamento e di gestire, fornire e tracciare gli annunci pubblicitari.
_hjSessionUser_*
Usato da hotjar
Funzionalità: per memorizzare un ID utente univoco.
Scopo: Statistiche
_hjAbsoluteSessionInProgress
Usato da hotjar
Funzionalità: per memorizzare le visite uniche.
Scopo: Statistiche
_hjSession_*
Usato da hotjar
Funzionalità: per fornire funzioni tra le pagine.
Scopo: Funzionale
_hjIncludeInSessionSample
Usato da hotjar
Funzionalità: per memorizzare la prima visita al sito.
Scopo: Statistiche
_hjFirstSeen
Usato da hotjar
Funzionalità: per memorizzare la prima visita al sito.
Scopo: Statistiche
tfpsi
Usato da Teads
Funzionalità: sconosciuta
Scopo: sconosciuto